søndag den 16. juni 2013

Kold, Erik Kold :-)

Har for 3 uger siden besøgt Retrogaragen i Brædstrup sammen med min mor og min veninde Merete. Sune har bare den mest farverige butik af alle og han er bare det sødeste menneske.




Havde i Sunes nyhedsbrev det de tre runde bøtter og har aldrig set dem til salg, så skrev om han ikke ville sætte dem til side til mig. Og det ville han heldigvis godt :-). De er så fine, har dog ikke lige fundet ud af hvad der skal være i dem, men det kommer. Og så kom der lidt andet med også jo :-). Det kan jo smutte... Nogen der kender det??




Købte den fineste Spaghetti-bøtte :-) til en ok pris. Sunes priser er ganske rimelige. Har ledt længe efter én men 100,- har jeg set dem til flere steder, men det vi jeg ikke give... Og det var heller ikke prisen hos Sune.



Fandt også denne flotte bøtte dog uden låg - og sørme om jeg så ikke bare fik dem med helt gratis.... :-). Se det er noget jeg kan li`. Kommer helt sikkert derop igen engang i efteråret inden han lukker ned for vinteren.

Både min mor og Merete købte også lidt. Noget sengetøj og noget broderi.

Og fik et rigtig godt fif af Sune, når man leder efter Erik Kold ting. Det er ikke under alle tingene der står Erik Kold. Men ud i dagslys med dig og hvis plasticen lyser blå, så er det en ÆGTE Kold.. Tak for tippet Sune..

Klems Trine

3 kommentarer:

  1. Åh de er fine!

    Det er noget med han har faste åbningstider her om sommeren, ikke?
    Jeg gad godt derop bare for at snuse...

    Hvordan er det nu man kommer på hans nyhedsbrev?

    SvarSlet
  2. Jeg fandt i øvrigt 2 kold på prangervej sidste uge... Ret held, trods de tyv-agtige kommunalansatte med ublu priser :P

    SvarSlet
  3. fine bøtter, kan huske min mor havde et hav af disse bøtter......og hviskende fortæller jeg så, at jeg pressede hende til at smide lortet ud.....ja ja jeg skammer mig.

    SvarSlet