lørdag den 15. juni 2013

Den sødeste gave

Til Blogtræf i Vejen d. 1.juni skulle jeg mødes med den sødeste Lene. er så glad for at jeg gennem dette skønne blogland har mødt Lene. Hun er en kær veninde - vi ses desværre ikke så tit. Selvom vi ikke har kendt hinanden særlig længe, så sætter jeg stor pris på vores venskab. Det er så dejligt :-).

Og søde Lene havde den sødeste fødselsdagsgave med til mig. Og den er nu blevet hængt op i stuen over husalteret. Så jeg ser på gaven meget tit.




Den flotteste hjerteranke med 21 hjerter i forskellige farver :-).
Den er så flot og er så glad for den.

Så kig endelig ind hos Lene, hun er en sindssyg god "hækler" og en stor inspirator med de flotte ting hun laver. Og vi skal have en sydag sammen inden længe. Så jeg kan få lært at sy lynlås i en taske. For det kan Lene også hjælpe med..


Og flere gaver, godtnok en gave til mig fra mig :-). Nemlig en ny symaskine. En Husqvarna Viking Opal 650. Håber snart jeg bliver sus med den.


Og har haft den i snart 3 uger og har først fået syet lidt på den igår... Grundet tid og overskud. Men er begyndt så småt at lære maskinen at kende. Den er noget mere avanceret end den gamle jeg havde, så øvelse gør vel mester.

Prøvede lige lidt forskellige sømme og forsøgte at lære displayet at kende. Er nok bedre i dagslys. Og fik den da også trådet:-). Så må vi se om jeg også kan finde ud af at spole noget andet tråd på den... Må igang med instruktionsforvirringen. Den har et hav af alle mulig sømme og bogstaver. Så det eksperimenterede jeg lidt med igår og fik da skrevet mit navn...



Til blogtræf fik jeg betrukket lidt knapper, det er nu meget fedt. Èn skal bruge til en taske, andre ved jeg ikke hvad skal bruges til endnu..



Rigtig god lørdag derude. Vil sy lidt på min nye maskine. Senere skal jeg til en venindes fødselsdag :-)

Hey :-)

5 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye symaskine. Den ser flot ud ;O)) Ja, det tager lidt tid, at lære en ny maskine at kende, men det bliver da spændende med alt det den kan. Hvor er du heldig, har godt se de hjerte Lene har lavet. De er super søde. Rigtig god lørdag til dig. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle. Jo tak skal du have. J har syet en lille smule på den. Men det kræver vist lige en hel dag med tid til det.. Kommer inden længe :-). Håber du har det godt?

      Kh Trine

      Slet
    2. Tak Trine, heldigvis går det bedre lige for tiden. ;O)

      Slet
  2. I lige måsen ;) kære Trine <3. Jeg er også glad for at ha' lært dig at kende og glæder mig så meget til at vi skal ses. Hjerteranken er lavet med masser af god karma til dig.
    Lækker symaskine du har fået dig. Glæder mig til at se de skønne håndarbejder, som du kan fremtrylle :). Knus fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Lene. Åh ja det bliver så godt med en kreadag i Vorbasse :-). Så skal der dælme syes lynlåse i blandt andet :-)

      ja den er meget lækker min symaskine, glæder mig også til mere tid ved den...

      Klems Trine

      Slet