lørdag den 12. november 2011

Pakkeleg

Jeg har som mange andre i blog land deltaget i en pakkeleg hos cskreativ Og dette er den super fine og dejlige pakke jeg fik..
Den inden holder som ses på billede 1 stykke traktorslange, 1 stk sytråd (ceriserød), bånd, knapper, 1 par knapøreringe og et knyttet armbånd.
Er så glad for det, og skal have købt nøgle piercingstænger, så jeg kan lave nogle nye ringe...

Pakken til dig er jeg igang med, satser på at sende den i næste uge til dig, så må vi se hvad du synes om den..............:-).


Så skal legen så forsætte. Håber der er nogen der vil være med???
De to første der melder sig her, får en gave tilsendt af mig og de sender en retur til mig.
De forsætte så legen på deres egen blog.
 
 
God dag - hilsen Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar