mandag den 6. februar 2012

Kreaklub

Så kom dagen hvor jeg skal med i Kreaklubben for allerførste gang, det glæder jeg mig rigtig meget til. Kender et par stykker en lille bitte smule, og efter i aften kender jeg endnu flere:-).

Og hvad skal man så lige tage med. Jow har pakket noget sof ned som jeg skal sy blomster af (sekskanter - patchwork), som jeg skal bruge på en kjole, taske mv. Og så tror jeg lige jeg skal i kælderen og finde nogle perler frem også, så er der lidt forskelligt at vælge imellem..

Glæder mig det gør jeg ihvertifald, som Bamse ville sige:-).

God aften derude.

Tror også jeg vil lave en to do om min februar, sådan om de kretive ting jeg vil lave i denne måned.(Har jeg set hos Sus Så er det måske nemmere at nå flere ting?? Komme an på en prøve det skal det ihvertfald.
Det må jeg lige få lavet én af dagene og lagt på bloggen.

Klems Trine
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar