lørdag den 19. april 2014

Kom op af påskestolene :-)

KOM MED TIL KREAWEEKEND.



Vi er: Gitte og Trine og det er os der arrangerer disse dage:-) - det plejer at være megahyggeligt. Det er for kreative sjæle, så du behøver ikke at have en blog for at være med her :-). Vi glæder os helt vildt til at møde nye som gamle.

  • d. 25/4 + d. 26/4
Det er som det plejer at være fra kl. 15 om fredagen og til vi ikke gider mere:-). Og lørdag kl. 9-17.


Du kan deltage begge dage, 1 dag, en halv dag eller blot kigge forbi nogle timer. Har du en god kreativ veninde eller et familiemedlem, der ikke blogger, så tag dem gerne med alligevel.
Du har mulighed for at sy, strikke, filte, tegne, male, klippe/klistre - ja alt hvad du lyster, du medbringer selv de fornødne materialer.

Her er ingen undervisere, men helt sikkert en masse hjælpsomme hænder og inspiration.

Sted: Skansevejens skole, Indre Ringvej 171, 7000 Fredericia

Pris: 50 kr pr dag - så sørger vi for kaffe, the og boller og lidt sødt. Du står selv for aftensmad/frokost og yderligere forplejning. (Fakta ligger meget tæt på skolen).


Tilmelding: læg en kommentar her på siden og/eller send en e-mail med navn, mobilnummer, evt. blog samt hvilke dag/dage du vil være med til gittebendixen@me.com eller tlevin@stofanet.dk.
Vi håber at en masse derude vil være med til at skabe nogle hyggelige dage sammen med os.


Masser af kreative hilsner fra Gitte og Trine

5 kommentarer:

  1. det er bare såååå hyggeligt at deltage og jeg ville bare såååå gerne være med, men energien er ikke helt i top (har først lige rejst mig fra influenzaen for to dage siden.....har været syg siden dagen efter sidste krea-dag). Kan jeg melde mig til i sidste sekund, hvis energien vender tilbage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Lene. Øv at du har været syg så længe. Kunne jo næsten heller ikke høre det var dig i telefonen.. Du skal være så velkommen også i sidste øjeblik.
      Du smider mig bare lige en sms.

      Kh Trine

      Slet
  2. Hej Trine

    Jeg kommer med sikkerhed fredag :-) Lørdag er lidt tvivlsom, men håber jeg finder ud af noget i løbet af ugen.

    SvarSlet
  3. Hej Mette.

    Lyder super med fredag og du finder bare ud af, om du kan komme lørdag også. Jeg har lavet lidt om i tidspunkterne. Fredag slutter det kl 23 og lørdag kl 16. Gitte er nemlig blevet forhindret.

    Kh Trine

    SvarSlet
  4. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlet