søndag den 6. oktober 2013

Kreadage i Fredericia

Så er vi her igen - kom og vær med:-)

En fredag/lørdag/søndag i kreativitetens tegn - 
har du mon lyst til at være med?


fredag d. 18. oktober og lørdag d. 19. oktober

og

søndag d. 17. november.


Fredag starter vi kl. 15 og til vi ikke gider mere....:-).

Lørdag er fra kl. 9.00 til kl. ca. 17.00.

Søndag er det fra kl. 9-16.


Kreaweekend i Fredericia d. 18. og 19. oktober
og søndag d. 17. november.
Vi er: Gitte og Trine og det er os der arrangerer disse dage:-). Vi glæder os helt vildt til at møde nye som gamle.

Man kan deltage begge dage, 1 dag, en halv dag eller blot kigge forbi nogle timer. Har du en god kreativ veninde eller et familiemedlem, der ikke blogger, så tag dem gerne med alligevel.
Der er et håndarbejdslokale (et par lånesymaskiner) og et billedkunstlokale til rådighed, du har derfor mulighed for at sy, strikke, filte, tegne, male, klippe/klistre - ja alt hvad du lyster.

Her er ingen undervisere, men helt sikkert en masse hjælpsomme hænder og inspiration.

Sted: Skansevejens skole, Indre Ringvej 171, 7000 Fredericia

Pris: 50 kr pr dag - så sørger vi for kaffe, the og boller. Der er mulighed for indkøb af yderligere forplejning meget tæt på skolen (pizzaria, Fakta).


Hvem vil bage kage? 

Så vores blodsukker ikke ryger helt i bund :-).


Tilmelding: læg en kommentar her på siden og/eller send en e-mail med navn, mobilnummer, evt. blog samt hvilke dag/dage du vil være med til gittebendixen@me.com eller tlevin@stofanet.dk.
Vi håber at en masse derude vil være med til at skabe nogle hyggelige dage sammen med os.


Masser af kreative hilsner fra Gitte og Trine


10 kommentarer:

  1. NEEEEJJJJJ!!!
    Det er simpelthen lykkedes jer at vælge tre dage, hvor jeg ikke kan deltage nogle af dagene. Det er da latterligt.

    Gid I må kløjs i jeres sytråd, komme til at sy fingrene sammen og få kageforgiftning.

    Syrlige hilsener fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.

      Øv øv og atter øv Mette.Det med at sy sig i fingeren plejer du jo at klare... :-). Det kommer vi til at mangle..

      God ferie. Vi finder nogle nye datoer i det nye år, så håber jeg inderligt at du kan dér. Det er også helt vildt mærkeligt at du ikke kommer :-).

      Kh Trine

      Slet
  2. Ja her er det ikke bedre, jeg kan i hvert fald ikke i oktober. Øv, det var ærgerligt, havde ellers glædet mig.
    Håber I får nogle hyggelige dage.
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle.

      Øv at du ikke kan.. Dem her i oktober er jo også lige i ferien. Håber du kan i november..

      Kh Trine

      Slet
  3. Jeg kan heldigvis godt alle 3 dage :-)
    Er allerede gået i tænkeboks om projekterne. Tror det denne gang skal være bluser/kjoler til mig selv, så jeg kan få brugt noget af det MEGET billige stof fra Berlin.
    Øv at I ikke kan komme Mette og Helle. Mon ikke Trine og Gitte finder nogle datoer i det nye år, hvor I også kan være med. Det kunne jo være en opfordring herfra :-)
    Glæder mig til hygge og kreativitet
    Knus Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Super duper Merete. Det er dejligt.. Glæder mig også rigtig meget. Skal også have gjort klar til det jeg skal sy. Det bliver nogle bukser og bluser.. Spændende hvordan det kommer til at se ud...

      Jeps Gitte og jeg må have kigget på nogle datoer i det nye år, så Mette og Helle kan komme med.. :-). Vi ses jo også onsdag, det bliver også hyggeligt.. :-)

      Klems Trine

      Slet
  4. Ja, ja og ja til alle tre dage :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, fedt og fedt Christina. Vi ses.. :-).

      Kh Trine

      Slet
  5. jeg er fuldstændig enig med Mettes udtalelse ;D
    Prøver at få flyttet familie-tamtam den 17. november, for jeg vil bare sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gerne med ;D Masser af knus fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene.

      Håber så meget at du kommer den 17. november. Jeg mangler min symakker til tasken.. :-)

      Klems Trine

      Slet