mandag den 29. juli 2013

Loppetur :-)

I lørdags gik turen sammen med min veninde Merete først et smut til Kolding... Havde set på FB at der ved Kolding Krømmermarked skulle være noget retro marked i et telt udenfor.. Men det var desværre aflyst.. Men indenfor i det sidste lokale - ja der stod der da lige nogle ting der kom med mig hjem og bo.. :-).


En lille Bjørn Wiinblad vase og en krydderibøtte fra Erik Kold.


Købte også 2 bøger, den ene til arbejde med en masse flag. Det er ofte børnene spørger til de forskellige flag, hvor de har været henne på ferie eller hvor familie og venner stammer fra...
Købte også en anden bog, men skal bruge den til én der læser med.. Så den kan I ikke få at se...


Bagefter kørte vi mod Middelfart igen og en ristet
hotdog i skygge ved det lille ishus...Uh det var godt.. Så var vi klar til en tur til Ejby (ca 15 km fra Middelfart mod Odense). Var lige et par dage i forvejen blevet gjort opmærksom på en lille retro butik der er startet op dér for et par måneder siden... Find Loppe de Luxe på FB..

Her er hvad jeg købte der:

Lidt flere Kold bøtter. Trip trap træsko :-).

The krukke fra Knapstrupserien Pernille. Har ledt efter én :-).


Og en lille kagetallerken fra Bjørn Wiinblad, så har jeg 3.. :-).




Dette var så hvad jeg fandt af lopper.. Drømmer om flere af de krydderibøtter, så sig endelig til hvis du lige står og skal af med med dine..... :-).

KH Trine

2 kommentarer:

  1. Det var en super god tur vi havde. Jeg er så glad for min "lille tyske mand". Lad os endelig få flere af de ture, tak.

    SvarSlet