tirsdag den 5. februar 2013

Lapper

Endelig har jeg fået taget billeder af alle de lapper jeg indtil nu har modtaget til mit tæppe... Der er fra 21, det er jo helt vildt og der kommer da lige fra et par stykker mere. Bliver så spændende hvordan det kommer til at se ud.
Vil køre op til min mor (hun har større stuegulv) og lægge lapperne ud, så jeg har en idé om hvor stort det bliver og om der skal være lapper på begge sider:-). You never now...

Line (øverst tv.) - kahrkreation
 Kristina (ø th.) - bergstroemsblog
Jeanette (nederst tv) - jeans-finurligheder
Laila ( n. th.) - hyggemor


Nanna (ø tv) - superprinsessen
Signe (ø th) - visse-vasse
Mette (n tv) - Smallstar



Gitte (ø tv) - ditogdut
Susan (ø th) - annasmorblogger
Christina (n tv) - carlaogkrudtuglen
Ellen (n th) - en af dagene


Bodil (ø tv) - 200procent
Lena (ø th) -  lærkerier
Jeanet (n tv) - bodilsensverden
Marlene (n th) - fru overbye sørensen


Line (ø tv) - linejepsen
Dina (ø th) - krea-mutti
Karen Elisabeth (n tv) - arlianas
Lise (n th) - savværksvej



Linda (lille billede) - boldreelskreativehjørne

Og det store billede ja det er nogle af alle de lapper jeg har sendt afsted. Mangler lige at sende 2 da jeg mangler adresser.... :-).
Bliver så sjovt at begynde at sy det hele sammen.

Kh Trine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar