torsdag den 17. januar 2013




Jubiiii, byt en lap og weekend.


41 kommentarer = 41 lodder deltog i lodtrækningen.
Ét klik og Frk. Random fandt frem til
hende her som vinder af NEON-pakken!

Er det dig???






Og jep det var da så lige mig der vandt Lisbets give away. Uha jeg glæder mig til den lander i min postkasse... Altid så skønt når man vinder. Og deltager da også i en del. For ellers har man jo ingen chancer, ligesom med Lotto... Så tror jeg skal spille her til lørdagens trækning.

Deltager i Byt en lap-legen og har nu her til aften fået pakket til mine 6 byttemakkere. Så de kommer i postkassen imorgen. Har modtaget fra 3 og er spændt når de sidste rammer min postkasse. Vil gerne finde flere at bytte med. Så det må jeg se, om det ikke kan lade sig gøre, så tæppet kan blive lidt større... :-).

Og så har den her uge på arbejde været så lang. P-møde og stuemøde, ekstra timer (pga sygdom) og meget skriftligt arbejde udover min børnetid. Så dejligt det nu er weekend. Her står den på weekend besøg i Århus frafredag-lørdag hos en gammel veninde. Og søndag der skal jeg til barnedåb hos en anden venindes lille lækre sag af en dreng, der skal hedde Anton<3.

Go´weekend derude :-)

3 kommentarer:

  1. Kære Trine- ser ud til at byt en lap bare vokser- så er sikker på at du hurtigt finder 6 nye byttere- jeg har sendt en mail :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er frisk på en bytter, drømmer om et større tæppe, men så har jeg langt igen:)

    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila!

      Jep vil rigtig gerne bytte med dig...
      Leger bare vokser og vokser, så fantastisk :-)

      Send mig en mail med din adresse.

      På tlevin@stofanet.dk

      Kh Trine

      Slet